• Slank en stralend de zomer in? Start nu!

    Het is nu de tijd om te starten, zodat je deze zomer jezelf weer fit en slank voelt. Wil jij ook starten? 
    Ik kan je helpen om je doel te bereiken. 

    Maak nu de eerste stap naar een gezonde levensstijl!

  • Wendy:
    “Op mijn 27e werd ik moeder van mijn heerlijke dochter Zoë en 3 jaar later werd haar stoere broertje Brett
    geboren. Ik had het gevoel dat bij iedereen om mij heen de zwangerschapskilo’s eraf vlogen, behalve bij mij.
    Als iemand iets over mijn gewicht zei, gaf ik standaard de zwangerschap de schuld. Telkens zei ik tegen
    mezelf dat ik maandag zou beginnen om weer gezonder te gaan eten.
    Een paar maanden later besloten we op wintersport te gaan, even er tussenuit zonder de kids. Maar wat
    was dat… Ik kreeg mijn skibroek niet meer aan en ook de rest van de kleding was een drama, ik moest
    zelfs de kleding van mijn man aan. Dat was voor mij het moment dat ik zeker wist dat ik aan de bak moest.
    Tijdens deze vakantie heb ik een afspraak gemaakt met een PS. food & lifestyle coach bij mij in de buurt.
    Ik kon meteen één dag na terugkomst uit Oostenrijk bij haar terecht. Zij was exact wat ik nodig had, iemand
    die ik op elk moment kon contacten, zeker toen ik het na de eerste week erg zwaar had.”

    EEN DOEL EN PLANNING GEMAAKT

    Wendy:
    “Ondanks dat ik het de eerste week erg zwaar had, merkte ik al wel meteen verschil. Dat gaf mij zoveel
    motivatie! Samen met mijn coach had ik een doel gesteld en een planning gemaakt. Volgens die planning
    zou ik binnen 4 maanden mijn doel behalen. Uiteindelijk ging het nog sneller dan verwacht doordat ik ook
    2 à 3 keer per week fanatiek ging boksen (geen wedstrijden hoor hihi). Ik had dit echt nooit verwacht!”

    Debby:
    “Mijn zusje was onlangs gestart met het PS. food & lifestyle programma. Ik zag dat het bij haar zo goed
    ging, dat wilde ik natuurlijk ook. Drie maanden na haar heb ik ook een afspraak gemaakt met mijn
    PS. coach. Dat klikte meteen perfect!

    NORMAAL ETEN EN PERSOONLIJKE BEGELEIDING

    Debby:
    Wat ik heel fijn vind aan het programma, is dat je een normaal dagritme hebt met ‘gewoon’ eten.
    Geen dieet met shakes. Maar ’s ochtends bijvoorbeeld gewoon ontbijten met kwark en muesli, in de
    middag crackers met beleg, ’s avonds een stukje vlees of vis met groenten en tussendoor lekkere en
    handige tussendoortjes. De meeste producten vind ik echt heel lekker.

    LICHAAMSANALYSE

    Wendy:
    “Wekelijks ging ik mijn coach langs. Dit was het moment om de voortgang te bespreken, vragen te stellen, terug te blikken op afgelopen week en vooruit te blikken op volgende week. Daarnaast namen we ook altijd tijd voor een lichaamsanalyse, het weegmoment genoemd. Ik leerde dat het niet alleen draait om het getal op de weegschaal, maar dat je veel meer moet kijken naar de samenstelling van je lichaam. Zo was het voor mij echt een eyeopener dat ik zag dat mijn spiermassa steeg. Als je dat tijdens de weegmomenten te horen en te zien krijgt, motiveer dat natuurlijk enorm om lekker door te gaan. De afspraak met mijn coach en het weegmomenten voelden voor mij als een stok achter de deur om gedisciplineerd verder te gaan!”

    IN BALANS BLIJVEN

    Debby:
    “Inmiddels is het alweer ruim een half jaar geleden dat ik mijn doel bereikte. En het gaat nog steeds super! Ik ben veel gaan sporten. Ik loop nu aan één stuk 10 km hard, nooit gedacht dat ik dat zou kunnen. Daar ben ik super trots op! Ik denk dan ook dat het me gaat lukken om in balans te blijven. Ik probeer nu 1x per dag een maaltijd te eten met koolhydraten en de andere maaltijden koolhydraatarm. Zo weet ik nu bijvoorbeeld ook dat de wintermaanden een valkuil voor mij kunnen zijn. Ik let een aantal weken dan weer even wat meer op de koolhydraten. En dat in combinatie met sporten, zo lukt het me heel goed mijn gezonde levensstijl door te zetten.” Mijn tip die ik graag aan anderen zou willen meegeven? Begin vandaag, en niet volgende week.

    Wendy:
    “Ik ben zo blij dat ik dit heb gedaan! Ik maak nog steeds de bewuste keuze om van sommige dingen VOL te genieten, bijvoorbeeld van een wijntje of een stukje taart. Maar ik weet dan dat ik de dag daarna weer een koolhydraatarme dag moet hebben. Dat gaat prima! We hebben samen zoveel lieve reacties gekregen. Er was niet veel voor nodig om mensen ervan te overtuigen dat PS werkt.”

  • Wat is PS. food & lifestyle?


    PS. food & lifestyle is een door dietiste ontwikkeld programma dat je volgt onder mijn persoonlijke begeleiding. Het programma is erop gericht om je streefgewicht te behalen én te behouden. 

    Ik leer je een gezond en normaal eetpatroon aan, dat eenvoudig in te passen is in je dagelijkse leven en bij je past. Zodat het ook gemakkelijk vol te houden is. Tijdens het programma ga je niet minder eten, maar leer je anders eten: minder koolhydraten, meer eiwitten. Je hebt ongeveer zes eetmomenten op een dag en gebruikt hiervoor de producten van PS. food & lifestyle. Denk aan wraps, crackers, muesli's, pasta's en handige tussendoortjes, aangevuld met o.a. groenten, vlees of vis. Zo leggen we de basis voor een gezond eetpatroon, voor altijd. 

    Waarbij genieten mag!

  • Ja, ik wil een afspraak voor een gratis kennismakingsgesprek

    Aanmelden